Online inzicht.

Gemak, duidelijkheid, snelheid en inzicht in uw administratie. U heeft elk moment van de dag, waar u ook bent de mogelijkheid om in te loggen.

Via ons klantportaal heeft u vanaf heden altijd online inzicht in uw eigen administratie! Hiermee verstrekken wij inzichten in uw financiële administratie en hier kunt u met ons communiceren. Tevens gaan (toekomstige) wijzigingen in o.a. uw relatie- en administratiegegevens via dit portaal.

Het D.A.A.F. klantenportaal is gratis beschikbaar in de verschillende appstores.  U kunt gemakkelijk met vingerprint direct inloggen, accorderen en heeft u toegang tot uw persoonlijke dossier.

Klik hier voor de app in de App Store en hier in de Play Store.

Reviews

Mijn ervaring in de afgelopen 8 jaar is zeer positief vanwege de prettige persoonlijke benadering.
Maar ook zijn de kennis en specialisme over belastingen en overige
boekhoudkundige zaken spreken mij zeer aan. Daarnaast kan ik altijd met specifieke vragen bij hem terecht. Ik ben dus zeer tevreden en kan hem ten zeerste aanbevelen.

De GIS-supporter -

Een goed bedrijf dat altijd voor je klaar staat. Het maakt niet uit met welke vraag je komt. Super tevreden!

Bouwbedrijf Ronald van der Ploeg B.V. -

Zodra u inlogt komt u op de homepagina terecht. Op deze pagina staan de acties die u dient uit te voeren. Zodra er geen acties zijn, hoeft u niets te doen.

Tevens ziet u op de homepagina het actuele nieuws van uw branche en eventuele mededelingen.

Via D.A.A.F. Accordering bieden wij u de mogelijkheid om fiscale aangiften elektronisch te ondertekenen. Wij bieden u stukken aan in het klantenportaal, waarbij deze na uw digitale ondertekening direct doorgestuurd worden naar de belastingdienst. U kunt te allen tijde zien wat de status van uw aangiften is en wat u in het verleden heeft ingediend.

Voor het gebruik van dit portaal hoeft u niets te installeren. U kunt inloggen via uw internetbrowser door te surfen naar onze inlogpagina. Om in te loggen voert u uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Nadat u de eerste keer bent ingelogd, wordt u verzocht om uw wachtwoord te wijzigen.

Alle relevante dossierstukken kunnen met een simpele muisklik geraadpleegd worden. U kunt ook zelf relevante dossierstukken uploaden en deze zo met ons delen.

Denk hierbij aan algemene klantgegevens, belastingaangiftes, tussentijdse en definitieve cijfers, kosten- en batenanalyses en afschrijvingsstaten.

Zodra u inlogt in het portaal krijgt u nieuwsberichten te zien. Dit nieuws heeft betrekking op de branche waarbinnen uw bedrijf zich bevindt.

U bent dus altijd up to date als het om uw eigen branche gaat!

Mocht u bijvoorbeeld een nieuwe werknemer willen aannemen, dan kan dit via een formulier wat wij voor u in het portaal aanbieden.

Op deze manier hebben wij direct alle juiste gegevens van deze persoon. Deze informatie kunnen wij dan weer verwerken in de financiële- en loonadministratie.

Naast formulieren voor (nieuwe) werknemers bieden we ook andere formulieren aan zoals wijzigingen in uw (algemene) gegevens. Zodra u bij ons aangeeft dat er gegevens wijzigen, dan bieden wij dit formulier aan u aan.

Via deze formulieren zijn intern altijd alle gegevens van uw bedrijf  up to date. Zo kan er snel geschakeld worden!

Benieuwd hoe we te werk gaan? Werkwijze